חשיבות התכנון והביצוע של העברה בין דורית בחברות משפחתיות

העברה בין דורית

עוד ועוד חברות משפחתיות מפנימות את הצורך בתכנון ובביצוע העברה בין דורית. כך גם עשתה השבוע חברת UMI אשר בעלי השליטה בה החליט להעביר חלק ממניותיו לשלושת ילדיו בחלקים שווים ביניהם, תוך שהוא שומר אצלו את 100% זכויות ההצבעה.

תהליך העברה בין דורית שבמסגרתו נעשית העברת חלק ממניות השליטה לדור הבא, בשעה שהמייסד עודנו פעיל וחיוני בעסק המשפחתי שהקים, הופכת לעניין מקובל במחוזותינו, וטוב שכך.

קיימים יתרונות רבים להעברת חלק ממניות השליטה לדור הבא, מבלי להמתין שחו״ח המייסד יהפוך לא כשיר או ילך לעולמו, כל עוד הדבר נעשה במסגרת הליך העברה בין דורית מוסדר ומוסכם, אשר האקט של העברת חלק ממניות השליטה לדור הבא מהווה למעשה את החלק הסופי של התהליך – הדובדבן שבקצפת.

בהעברת חלק ממניות השליטה לדור הבא גלומים יתרונות לא מבוטלים כגון: הגברת תחושת האחריות, השייכות והמחויבות לעסק המגיעה עם הבעלות , כל שכן מדובר בדרך מעולה לייצר שותפות אמיתית בין הדורות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על תהליך תכנון ההעברה בין דורית באמצעות העברת חלק ממניות השליטה לדור הבא, הינכם מוזמנים ליצור עמנו קשר להתייעצות וסיוע.

שיתוף:

פוסטים נוספים

יצירת קשר

נגישות

הרשמו לניוזלטר של אירית רייכמן ושות' - משרד עורכי דין

רוצים להתעדכן בפסקי דין חדשים ופרשנויות בתחום דיני המשפחה והגירושין? הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו את כל החדשות ישירות למייל.