ביהמ"ש למשפחה בהחלטה יוצאת דופן: הורה לאם למסור הקטין לאב בסיוע המשטרה ופקידת הסעד

ביהמ"ש למשפחה בהחלטה יוצאת דופן, הורה לאם, במסגרת הסדרי ראיה, למסור את הקטין לאב בסיוע המשטרה ופקידת הסעד.

0303-08הבעל הגיש באמצעות עו"ד אירית רייכמן ועו"ד אורית אלבוחר-צרפי ממשרדה של עו"ד רייכמן, בקשה דחופה במעמד צד אחד לקביעת הסדר ביקור חלופי, וביקש בנוסף כי המשטרה תעזור בביצוע הצו. כבוד סגנית הנשיא, השופטת נילי מימון, נתנה החלטה באותו היום לפיו יתקיים ביקור חלופי במקום זה שבוטל ע"י האם , וכי המשטרה ופקידת הסעד יעזרו במימוש הסדרי הראיה שנקבעו לאב.

בני הזוג התגרשו לפני כשנתיים, והקטין כבן שש שנים נמצא באחזקת האם. בהמלצת פקידת סעד נקבעו בבית המשפט הסדרי ראיה בין האב לבנו, במסגרתם נקבע כי בימים בהם הקטין חולה יתקיימו הסדרי הראיה כסידרם, אלא אם עפ"י תעודת רופא לא ניתן להוציא את הקטין מהבית. הלכה האישה ופנתה פעם אחר פעם לרופא בסמוך למועד הביקור הצפוי אצל האב וביקשה כי יכתוב בטופס ביקור הרופא כי הקטין אינו יכול לצאת מהבית.

בהתאם לטופס רפואי זה, הייתה מבטלת האישה פעם אחר פעם את הסדרי הראיה בין האב לבנו, ללא מתן ביקור חלופי, ובכך הייתה פוגעת ומחבלת בקשר שבין האב לקטין.

האישה הגדילה לעשות, כאשר סירבה ליתן את הקטין, והוציאה "טופס רפואי" נוסף לפיו הקטין אינו יכול לצאת מהבית, כאשר הוריו של הבעל הגרים דרך קבע בחו"ל הגיעו במיוחד לבלות את חג הפורים עם נכדם היחיד, בידיעה כי הקטין עתיד לבלות במחיצת האב את החג.

בעקבות זאת כאמור לעיל, הגישו עורכות הדין אירית רייכמן ואירית אלבוחר ממשרד עורכי הדין אירית רייכמן, בקשה דחופה במעמד צד אחד לקביעת הסדר ביקור חלופי וביקשו כי המשטרה ופקידת הסעד יעזרו בביצוע הצו.

הצו ניתן כאמור לעיל.

שיתוף:

פוסטים נוספים

יצירת קשר

נגישות

הרשמו לניוזלטר של אירית רייכמן ושות' - משרד עורכי דין

רוצים להתעדכן בפסקי דין חדשים ופרשנויות בתחום דיני המשפחה והגירושין? הירשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו את כל החדשות ישירות למייל.